• Anasayfa
  • |
  • Müşteri Talep Yönetim Sisteminde 2025 Yılı Taşıma Programlarının Oluşturulması

Müşteri Talep Yönetim Sisteminde 2025 Yılı Taşıma Programlarının Oluşturulması

Sayın Üyemiz,

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından Odamıza gönderilen 03.01.2025 tarih ve 34221550 sayılı yazıda, T.C Devlet Demiryolları Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğünden alınan 17.12.2024 tarih ve 51545 sayılı yazıya atfen; Müşterilerin taşıma taleplerinin belirtilen süre içerisinde Müşteri Talep Yönetim Sistemi (MTYS) üzerinden iletmeleri gerektiği vurgulanmış olup, yapılacak taşıma sözleşmesinin çerçevesinde müşteri kaynaklı tren iptallerinde oluşacak ücretlerin tahakkuk ettirileceği ve bu iptallerin mali etkilerinin müşterilere bildirileceği ifade edilmektedir.

Yazıda devamla müşteriden kaynaklanan tren iptalleri için TCDD Genel Müdürlüğüne ödenen ücretlerin, 2026 yılında müşterilerden tahsil edilmesine başlanacağının, periyodik olarak gönderilen verilerin ve 2025 yılında uygulama koşullarının değerlendirilmesinin ve belirlenmesinin amacı ile 2025 yılının Nisan, Ağustos aylarında ve son olarak 12 Aralık'ta geniş katılımlı toplantı yapılacağı belirtilmekte olup Ek'teki yazıda paylaşılan konunun ilgili Üyelerimize duyurulması istenmektedir.

Bilgilerinize arz / rica ederim.

                                                                                                         Saygılarımla,

                                                                                                          İsmet SALİHOĞLU
                                                                                                          Genel Sekreter

0_0_m_teri_talep_y_netim_sisteminde_2025_y_l_ta_ma_programlar_n_n_olu_turulmas_.pdf